|
Тести
Історичний екскурс
|
У педагогіці довгий час тест не вважався методом педагогічного дослідження, а тому тестологія не могла розвиватися ні як самостійна наука, ні як її прикладний напрямок. В результаті у вітчизняній освіті склалася така ситуація, що відставання від вимог часу і потреб практики наукового забезпечення процесу тестового контролю знань стало однією з причин низької якості тестів. Тестові матеріали не могли забезпечити необхідного рівня оцінки і контролю знань. Це виявилося наслідком того, що теорія і технологія розробки і використання тестових матеріалів і методик проведення тестування не одержували належного розвитку.
До речі, 95% громадян дотепер знайомі з тестуванням лише на прикладі розважальних словесних іграшок, що публікуються в засобах масової інформації разом з кросвордами і анекдотами. Звідси - несерйозне ставлення до тестування.
Але сучасні тести істотно відрізняються від тих, що застосовувалися раніше: за призначенням і своїм характеристикам вони є ПЕДАГОГІЧНИМИ ВИМІРНИКАМИ знань, вмінь і навичок учнів, а процес такого тестування називається педагогічним виміром.
Сучасний період виміру і оцінки знань є періодом інтенсивного розвитку теорії і практики педагогічних вимірів, що характеризується широким використанням математичних моделей, комп'ютерів, програмно - інструментальних і програмно - педагогічних засобів автоматизованого навчання, контролю і самоконтролю.
|
|